אודות

משרד עורכי הדין מלכה ושות׳ הינו משרד בוטיק הפועל למעלה מעשור

המטרה להעניק ללקוחותינו מענה מקצועי לצרכיהם המשפטיים בתחומי מקרקעין, משפט מסחרי ודיני משפחה.

לקוחות המשרד נהנים מליווי תהליכי לכל אורך הדרך, משלב הייעוץ הראשוני ועד לסיום התיק, באופן ייחודי ומותאם אישית, המתחשב במכלול השיקולים המקצועיים הנדרשים וכן מייצוג בבתי משפט (ליטיגציה) במכלול התחומים בהם אנו עוסקים.

אנו עובדים בשיתוף אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, המעניקים ללקוחותינו מערך מקיף של יכולות מקצועיות בתחומים המשיקים ומשלימים לתחומי ההתמחות של המשרד ובכך מעניקים ערך מקצועי משמעותי למקסום ההצלחה בתיק. אנו מאמינים כי בעבודה תהליכית עלינו להקיף תחומים רבים שחופפים לתחום המשפטי ומקצים לשם כך את בעלי הידע הרלוונטיים, בהתאם לצורך בכל תיק ותיק.

המשרד ממוקם בעיר רעננה ומעניק שירותים לתושבי אזור המרכז כולו. עורכי הדין משרד פועלים בכל רחבי ישראל, כשערכים המלווים אותנו לכל אורך הדרך בעבודה עם כל לקוח ולקוחה הם, מקצועיות בראייה מקיפה של 3600. למשרדנו ניסיון עסקי וניהולי רב שנים בהענקת שירות אישי, מקיף ומיטבי לאנשי עסקים המובילים במשק הישראלי, חברות ולקוחות פרטיים, כשלנגד עינינו עומדת כל העת טובתם והצלחתם של לקוחותינו.

מעבר לטיפול השוטף בתיקים המשפטיים, אנו עוסקים ביזמויות משפטיות ומעניקים לאנשי עסקים שירותי ייעוץ משפטי בנושאים מורכבים וכן פיקוח על בנייה וגיבוש צוות משפטי במידת הצורך.

במשרד מספר מחלקות העוסקות בתחומי התמחות שונים, כאשר בכל תחום פועלים עורכי הדין הטובים ביותר שהינם בעלי ידע ומקצועיות בתחום הספציפי, מה שמאפשר לנו להעניק ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר והידע המקיף ביותר.

דואגים ללקוחותינו גם מעבר לים

משרדנו פועל בשיתוף פעולה עם פירמת עורכי הדין EPGD Business Law הפועלת בפלורידה ובוושינגטון DC ומעניק שירותים משפטיים מגוונים ללקוחותינו גם מעבר לים.